Известие

Collapse
No announcement yet.

къде е тои температурен датчик

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • къде е тои температурен датчик

    Здравейте.
    Бе аз, че съм тъп - тъп съм. Ама не мога да намеря къде е температурния датчик, който решава кога да изключи допълнителното горивоподаване. Това да не го прави ламбдата?!?
    Някой може ли да ми обясни?
    Alfa 33 IE 1.7 8v 1993

  • #2
    Re: къде е тои температурен датчик

    Първоначално публикувано от pth7712
    Здравейте.
    Бе аз, че съм тъп - тъп съм. Ама не мога да намеря къде е температурния датчик, който решава кога да изключи допълнителното горивоподаване. Това да не го прави ламбдата?!?
    Някой може ли да ми обясни?
    Първо ти ми обесни по-точно къв ти е проблема че си написал едни несвързани дет немога да зацепя кво питаш
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #3
      Мда прав си. Съжалявам.
      Започвам изначало и отдалеко.

      Откакто взех колата ми прави впечатление, че нещо някъде не е наред по датчиците.
      Подозрението ми се засили откакто за 6 месеца смених два пъти ламда сондата. И двата пъти беше със сило зацапана от сажди повърхност. От малкото, което мога да мисля се зачудих дали всичко е наред в горивоподаването.
      Отдавна ми правеше впечатление,че два куплунга висят свободни а именно:

      http://193.193.164.37/alfa/dmc_0155.jpg

      Маркирал съм ги с 1 и 2.
      По това къде се намира куплунг 2, оставам с впечатлението, че е датчик за температурата на входящия въздух.
      Ако действително той не е закачен, то тогава контролера ще отчита безкрайно ниска температура и резонно ще набогатява горивната смес с повече бензин. Това би обяснило проблема ми с ламбда сондите, както и твърде високият разход на гориво. От порядъка на 15/100 в топлите дни.
      Аз обаче не успях да намеря никъде литература по въпроса кое-къде трябва да отиде за моя модел Алфа.

      Ходих на диагностика. И два пъти ми казаха, че температурният датчик не работи, обаче никой не успя да ми обясни/намери въпросния датчик. Това разбира се е твърде изнервящо.

      По време на движение колата изглежда нормално. След, като загрее 40-45 градуса, гаси "смукача" и оборотите на празен ход от 1000 падат на 800.

      Та това е. Търся помощ, която по сервизите вдигат рамене и ми казват "Бе остави ги. Щом не са закачени, не ги пипай." Обаче не успяват да решат проблема ми с високия разход и изнервящо дефектиралите сонди.

      Моля ви, ако някой може да ми помогне.

      П.П.

      Относно твоето предложние да сменя термостата беше прав - не работи.
      Alfa 33 IE 1.7 8v 1993

      Comment


      • #4
        re

        здрасти колега , абе кви са тия майстори дето са я гледали колата??
        значи № 2 е температурен датчик който в твоя случай липсва, а куплунга с №1 прилича на куплунг на инжектор - съветвам те да огледаш добре. УСПЕХ
        Alfa GTV 1.8 TS
        Alfa 33 1,4 feeling 94г.
        Alfa 6 2,5 TD - в спомените само

        Comment


        • #5
          Имаш ЛС Определено не е куплонг на инжектор но е хубаво колата да я види специалист защото температурния датчик на входящия въздух е откачен което при всички случей води до 5% по-висок разход поне А другия куплунг незнам от къде е но може би няма да е трудно да се открие

          Ако си от софия отиди до ванто на егзаминера веднага ще си каже кое къде е
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            Здравейте!

            Искам да благодаря на всички, които се отзоваха.
            Специално на Бобо, Храбри и Вирусалфа!

            След, като намерих подходящото описание на точния инжекцион, въоръжен с търпение започнах да издирвам с един мултицет кое, къде, как и защо.
            Установиха се точно 3 неща:
            1) Този модел инжекцион няма дебитомер Това добре.
            2) Онова, дето е на въздухопровода и не беше закачено се оказа температурен датчик за входящ въздух.
            3) Не е закачен, защото няма кабел дето да стига до него.
            4) Няма, защото кабела за него е закачен на единия изход на Лабмдата. Респективно истинския кабел за ламбдата висеше незакачен

            Искам да благодаря на един незнаен за мен диагностик, който се хванал за главата, като видял това нещо и потвърдил мойте заключения.

            Боже, пази от "майстори"!
            Най-добре човек да пита патило, вместо "майсторило".
            Alfa 33 IE 1.7 8v 1993

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от pth7712
              Боже, пази от "майстори"!
              Най-добре човек да пита патило, вместо "майсторило".
              Абе и аз се тва разправям ма не слушат

              Относно дебитомера - ML4.1 на Bosch е с дебитомер, IAW MM е с мап сензор както в твоя случей

              А колега мерси за благодарностите ние сме тук точно за тва да даваме кога полезни кога тъпи съвети
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Боже, пази от "майстори"!
                Най-добре човек да пита патило, вместо "майсторило".

                Викам ти Майсторе щото не ти знам името....
                98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

                Comment


                • #9
                  MONI:
                  Ай са де.
                  Не казвам, че всички майстори са "майстори", ама това дето открих си е направо безхаберие Не искам да обида никой.
                  Да не говоря, че се въоръжих с 8 скоби за да уплътнявам охлабени маркучи, щото в двигателя влизаше въздух откъдето си поиска, само не и през въздухопровода(((
                  Което пък е дело пак на майстори

                  В края на краищата, аз съм програмист и взимам пари за труда си. Пиша програми.
                  Автомобилният майстор е майстор за автомобили. Оправя ги. Или поне така би трябвало.
                  Alfa 33 IE 1.7 8v 1993

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от pth7712
                    MONI:
                    Ай са де.
                    Не казвам, че всички майстори са "майстори", ама това дето открих си е направо безхаберие Не искам да обида никой.
                    Да не говоря, че се въоръжих с 8 скоби за да уплътнявам охлабени маркучи, щото в двигателя влизаше въздух откъдето си поиска, само не и през въздухопровода(((
                    Което пък е дело пак на майстори

                    В края на краищата, аз съм програмист и взимам пари за труда си. Пиша програми.
                    Автомобилният майстор е майстор за автомобили. Оправя ги. Или поне така би трябвало.
                    Да бе то тва е на шега принципно......ама читав майстор си е направо късмет, а да не говорим за тия дето като дое некоя по нова кола за смяна на нещо елементарно и оня звъни по телефона и подменя други части със стари............

                    П.С. Това с майстора принципно е дошло от тия майстори дето правят ремонтите вкъщи ама и при автомобилните е същото
                    98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

                    Comment


                    • #11
                      2 - температурен датчик за температурата на входящия въздух
                      1 - Evaporation solenoid valve (99%) - но под въпрос. Трябва да се види колата все пак
                      Alfa 33S16V Permanent 4

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ALFA33S16V
                        2 - температурен датчик за температурата на входящия въздух
                        1 - Evaporation solenoid valve (99%) - но под въпрос. Трябва да се види колата все пак
                        Здрасти.
                        Мерси за вниманието, но темата е стара и отдавна е разяснено за какво става След внимателно изчитане на документацията на ML 3.1 се установи, че едното е както ти казваш за вход. въздух темп. датчик а другто е висящата букса н от ламбда содата оставена да си виси то някой кадърен майстор.
                        Alfa 33 IE 1.7 8v 1993

                        Comment

                        Working...
                        X